کشتی کج ستاره ها



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج را و اسمکداون و آدرس wwers.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بر خلاف اکثر کشتی گیران کمپانی wwe سی ام پانک نه تنها از خانواده ای ورزشکار و اهل کشتی کج نبود بلکه در شرایطی بسیار سخت و نامناسب رشد یافت.

والدین او هر دو دایم الخمر بودند.پدرش علاوه بر ان به سیگارنیز معتاد بود.

این معایب مانع از ان شد که انها بتوانند از نظر عاطفی و مادی شرایط خوبی برای فرزندان خود فراهم کنند.

سی ام پانک پسر و فرزند دوم انها بود.برادرش بزرگش مایکل نام داشت و بعد از سی ام پانک والدینش صاحب یک فرزند دختر هم شدند.

نام کوچک سی ام پانک فیلیپ است.نام کاملش فیلیپ جک بروکس اما ما او رادر این زندگی نامه با نام عنوان ورزشی اش خواهیم نامید.

محله ای که پانک در ان سکونت داشت پر از ادمهای الکلیک و معتاد بود.سی ام پانک که از کودکی برای تامین هزینه تحصیلش ناچار به کار بود در معرض خطرات بسیاری قرار داشت که از سوی چنین محیطی او را تهدید میکردند اما در منزل نیز امنیتی شامل حال اونمیشد و هر قدرهم در محیط الوده اطرافش هوشیار و محتاط بود نمیتوانست از دست بد مستی های هر شب پدرش که او را مورد حمله و صدمات جسمی قرار میداد در امان باشد.

گفته میشود که سی ام پانک از هیچ کس به اندازه پدرش متنفر نیست ولی در درگیری سال گذشته او با جریکو پانک اعلام کرد که پدرش با ترک مشروبات وسیگار ادمی سالم و مثبت شده.هر چند که پدرش حتی علارغم تقاضای پانک دران مسابقه حساس هم برای دیدن قهرمانی پسرش حضور نیافت.

هر بار که پانک کوچک و بی پناه به گوشه ای میخزید از خود میپرسید که چرا باید چنین زندگی و رنجهایی مال او باشد.این سوال بعدها تبدیل به فرشته نجات او شد و او از مشروبات و سیگار و مواد به کل متنفر گشت.

پانک فقط ده سال داشت که با گروه استریت ادج اشنا شد.استریت ادج ها نهادی اجتماعی هستند که هرگز مواد مخدر ، مشروبات وسیگار مصرف نمیکنند و ساده لباس می پوشند.پانک بلافاصله به عضویت گروه درامد و در همان زمان با خدا عهدی بست مبنی بر اینکه تمام عمرش از مسکرات و مواد و سیگار پرهیز کند و اگر روزی عهد خود را زیر پا نهاد فورا بمیرد و برای همیشه در اعماق جهنم محبوس شود.

دوران نوجوانی پانک بیش از انکه در میان کانون خانواده باشد در مدرسه و مکانهای کاریش گذشت.کسی برای پسری بی حامی و تنها حق و حقوق چندانی قایل نبود و پانک ناچار بود در برابر تعدیل نیرو و رفتار صاحب کارنش مدام تغیر شغل دهد.اما در منزل نیز وضعیت روز به روز بدتر میشد.خواهرش به مواد مخدر معتاد شده بود و محیطی غم زده و یاس اور بر خانه حکم میراند.پانک دیگر قادر به تحمل چنین محیطی نبود.اودر دانشکده فعالیت موسیقی خود را اغاز کرده بود و به سبک پانک علا قه مند بود.ساز مورد علاقه اش ساکسافون بود که در سبک هاردکور انرا مینواخت و صدای انرا شبیه انسان مینامید ولی برای تمرکز و تمرین مکان مناسبی نداشت.وضعیت مالی اش طوری نبود که بتواند مکانی شخصی داشته باشد و در میان جستجویش برای منزل یا اتاقی که او را از خانواده اش دور کند با پیشنهاد یکی از همکلاسی هایش به نام کورینو مواجه شد.کورینو که تنها زندگی میکرد پیشنهاد شریک شدن منزلش با پانک را به او داد.سی ام پانک بلافاصله اسباب کشی کرد و دوره جدیدی در زندگیش اغاز شد.

یکی از نزدیکان کرینو یک مربی اماتور کشتی کج به نام کریس گای بود.پانک در ان زمان به هنگام گفتگو با کریس از اینکه از سبک کشتی گیری بهنام کورنوا خوشش میاید بحث میکرد.چالاکی و سریع الانتقال بودن پانک کم کم توجه کریس را جلب نمود و به پانک پیشنهاد امتحان شانسش در کشتی کج راداد.پانک ابتدا به عنوان یک تنوع ورزشی این پیشنهاد را پذیرفت ولی بعدا عاشق این رشته شد و تمرینات خود را جدی گرفت.با دعوت او برادرش مایکل و چند نفر از دوستانش هم به کشتی کج روی اوردند.انها اگر چه این فعالیت را نوعی سرگرمی تصور میکردند ولی پانک در کارش جدی بود.

چون این مقاله زندگی شخصی پانک را شامل میشود ادامه زندگی ورزشی او را در بخش بیوگرافی ورزشی اش میتوانید مطالعه نمایید.ولی داستان زندگی خارج از رینگ او اینجا ادامه دارد.

پانک با طی مراحل پیشرفت در کشتی کج انرا به عنوان شغل اصلی خود برگزید.در واقع میتوان گفت ورزش محبوبش تمام زندگی او شد.د رهمان سال اول تشکیل فدراسیون محلی به دلیل برداشت مخفیانه و هنگفت برادرش مایکل از صندوق گروه رابطه دو برادر بعد از مشاجره بر سر این موضوع قطع شد.پانک انها را ترک کرد و به تنهایی مدارج صعود تا اوج دنیای کشتی کج را طی کرد اما باز هم فقدان حمایت و معرف قوی باعث شد تا کمی دیر به شهرت برسد.او بر خلاف نقشهای هیل خود دورن رینگ در محیط اجتماعی جوانی خونگرم و راحت است و خصوصا با طرفدارنش بسیار دوستانه و صمیمی برخورد میکند.پانک از ادمهای الکلیک به شدت متنفر است و زیاد به بار رفت و امد نمیکند ولی هر بار که به همراهی دوستان در چنین مکانی حاضر میشود هرگزلب به مسکرات نمیزند.تنها نوشیدنی مورد علاقه او پپسی است.کسی راز علاقه شدید پانک به این نوشیدنی را نمیداند.ارم پپسی که بر روی شانه اوست وفیشر زیبای پپسی پلونگش که ندرتا از ان استفاده میکند و نوشیدن دایمی پپسی توسط او برای بسیاری جای سوال دارد.پانک در ساعات ازادش باشگاه کشتی کج خود را اداره میکند و دوست دارد که وقتی نسل فعلی رینگ را ترک کردند جوانانی بهتر و اماده تر جای انها را بگیرند.

سی ام پانک غیر از خواهرش با دیگر اعضای خانواده اش رابطه خوبی ندارد.خواهرش تنها عضو خانواده هست که همواره مشوق و حامی برادرش بوده و خصوصا در مسابقات مهم سی ام پانک همواره حضور دارد.برادرش مایکل بر خلاف پانک به ئنبال شهرت نبود و نفع مادی برایش مهمتر بود لذا در باشگاهای معروف کشتی کج به صورت یک رستلر حرفهای به کارش ادامه میدهد و از نام واقعی اش یعنی مایکل بروکس استفاده میکند.

پانک در زندگی خصوصیش به کسی علا قه مند نشده و هرگز قصد ازدواج نداشته چون معتقد است که در حال حاضر کشتی کج تمام زندگی او را پر کرده و قطعا نخواهد توانست زندگی مشترک موفقی داشته باشد.

شخصیت استریت ادج پانک همیشه در محبوبیت او میان مردم تاثیر زیادی داشته خصوصا که این جنبه از هویت او بخشی واقعی از کاراکتر ورزشی او را تشکیل میدهد و جنبه تبلیغی و استوری ندارد.او در منزل شخصی اش در شیکاگو تنها زندگی میکند ولی به دلیل مشغله کاری ندرتا در خانه خودش یافت میشود.با انکه دردوران کوکی تحت فشار مالی بوده ولی مادیات برای او ارزشی ندارند و به شخصیت واقعی دیگران بیشتر اهمیت میدهد.

توانایی بازیگری و اجرای پروموهای جالب توسط او ابتدا درحضور او در کمپانیROH کشف شد و در کمپانی wwe به اوج خود رسید.تا کنون پیشهناد بازیگری در چندین فیلم به او شده ولی او به رینگ اهمیت بیشتری میدهد.از نظر او بعضی کشتی گیران فقط از طریق دنیای سینما است که موقعیت فعلی رادارند ولی اگر بازیگری خود را در رینگ صرف میکردند اکنون محیطی بهتر را شاهد بودیم.

پانک از جمله نادر کشتی گیرانی است که هم نقش هیل و هم نقش فیس را به خوبی ایفا میکند و در هردو نقش طرفداران بسیاری دارد.او میگوید بزرگترین افتخار برای من این است که استریت ادج بودنم باعث یک زندگی سالم و موفق برای میلیونها جوان شود. 


تبلیغات شما در اینجا http://amoze6.r98.ir/

انجمــــــــــن وبلاگ نویسان http://amoze6.r98.ir/

تبلیغات شما در اینجا http://amoze6.r98.ir/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, ] [ 21:44 ] [ دانیال کاظمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 9578
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1